Παροχές | Must Shoes

Είστε εδώ

 

ΥΠΗΡΕΣΙΑ FOCUS INFO

Προκειμένου να κάνουμε την εμπειρία των πελατών μας μοναδική, ορίσαμε μια σειρά ενεργειών με την ονομασία Focus Info, οι οποίες διαπιστώσαμε στην πράξη ότι βοηθούν πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και με την παραλαβή των προϊόντων στο να εξαλείψουμε το 85% των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν όλα τα e-shops.

*98% των κριτικών μας είναι άριστες

*70% καλύτερη συνεννόηση με το κούριερ όσο αφορά την παράδοση

*92% επιτυχία στην επιλογή του νούμερου εξ αρχής

*100% διόρθωση σε τυχόν λάθη σε διευθύνσεις, προϊόντα και τρόπους πληρωμής

 

1) Στάδιο παραγγελίας

Σε κάθε παραγγελία που δεχόμαστε ανεξαρτήτως ποσού, σας καλούμε τηλεφωνικά για την επιβεβαίωση. Με τον τρόπο αυτό αρχικά επιβεβαιώνουμε τα στοιχεία για τυχόν λάθη σε οδούς και τηλέφωνα ώστε να διασφαλίσουμε ότι το κούριερ θα σας βρει χωρίς να σας ταλαιπωρήσει. Σας ενημερώνουμε για τις επιλογές που έχετε για άμεση και πιο γρήγορη παραλαβή σε Γενική κοντά σας ώστε να μην περιμένετε μέχρι το φέρει το δρομολόγιο, σας επιβεβαιώνουμε τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει και το βασικότερο, θα μιλήσει μαζί σας εξειδικευμένος άνθρωπος για το μέγεθος/νούμερο που έχετε επιλέξει. Έχουμε δυο τρόπους με τους οποίους επιβεβαιώνουμε από το τηλέφωνο ότι η επιλογή που θα κάνετε είναι κατά 92% η σωστή στο νούμερο. Η διαδικασία της αλλαγής φυσικά και υπάρχει, καταφέρνουμε απλώς 9 στις 10 φορές να επιλέξετε το νούμερο που πραγματικά χρειάζεστε στο προϊόν που ενδιαφέρεστε από την πρώτη κιόλας αποστολή. Επιπλέον, για οποιαδήποτε διευκρίνιση και απορία στο προϊόν, υπάρχει άνθρωπος που θα σας αποστείλει σε viber ή messenger, video ή φωτογραφία κάποια συγκεκριμένη λεπτομέρεια που ενδεχομένως  για εσάς είναι σημαντική, έτσι ώστε να έχετε μια ολοκληρωμένη άποψη για το προϊόν που προτίθεστε να αγοράσετε. Για όσους ο χρόνος είναι πολύτιμος, όλες οι παραπάνω δωρεάν υπηρεσίες μας, ισχύουν και σε τηλεφωνικές παραγγελίες και επικοινωνίες. Αν οι τηλεφωνικές μας προσπάθειές τις δυο πρώτες μέρες της παραγγελίας σας, αποβούν άκαρπες, σας αποστέλλουμε e-mail.

 

2) Στάδιο αποστολής

Γνωρίζοντας τη χαρά που έχετε να παραλάβετε την αγοράς σας, όλες τις παραγγελίες που δεχόμαστε μέχρι τις 14:00 το μεσημέρι τις αποστέλλουμε σίγουρα την ίδια μέρα κιόλας. Από εμάς αναχωρούν δηλαδή με το courier της Γενικής Ταχυδρομικής  αυθημερόν. Σε όλες  τις παραγγελίες που αποστέλλουμε, σας ειδοποιούμε για το νούμερο του δέματος το βράδυ της ημέρας αναχώρησης. Για τις παραγγελίες μέσω site σας έρχεται mail με το νούμερο του δέματος, για τις τηλεφωνικές παραγγελίες σας έρχεται μήνυμα στο κινητό. Μπορείτε να μας ενημερώσετε κατ’ επιλογήν να σας σταλεί και μήνυμα στο κινητό και για παραγγελία μέσω site, αρκεί να μας το αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελίας. Αν τυχόν δεν φτάσει σε εσάς mail ή μήνυμα, μόνο από τεχνικό πρόβλημα μπορεί να έχει συμβεί αυτό και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και εσείς ώστε να σας δοθεί άμεσα.

 

3) Διάρκεια αποστολής και παραλαβή δέματος

Τον αριθμό που θα έχετε λάβει από εμάς το απόγευμα της αναχώρησης του δέματος, πατώντας στον αντίστοιχο σύνδεσμο στην ιστοσελίδα μας ή πηγαίνοντας κι εσείς κατευθείαν στο site της Γενικής Ταχυδρομικής στο http://www.taxydromiki.com/track  , τον βάζετε στο αντίστοιχο πλαίσιο και ενημερώνεστε μέσω internet ανά πάσα ώρα και στιγμή που έχει σκαναριστεί τελευταία ότι βρίσκεται το δέμα σας. Η κάθε παραγγελία καταχωρείται και φαίνεται στο σύστημα της Γενικής από το πρώτο βράδυ της κάθε αποστολής, από τις 20¨00 και μετά. Βλέποντας την διαδρομή του δέματος, υπολογίζετε καλύτερα την άφιξη. Για τις παραλαβές από τα καταστήματα της Γενικής, ακόμα και αν δεν σας έχουν ειδοποιήσει από το κατάστημα ότι έφτασε το δέμα σας, αν το δείτε μέσα στο σύστημα σκαναρισμένο ότι έγινε άφιξη, μπορείτε να ξεκινήσετε να το παραλάβετε από εκεί την ώρα της αρεσκείας σας χωρίς να χάνετε χρόνο. Για τις παραλαβές από πόρτα σε πόρτα, αν δείτε το δέμα σας ότι είναι χρεωμένο σε κούριερ, το πιθανότερο είναι ότι μέσα στη μέρα θα σας παραδοθεί. Για περισσότερες διευκρινίσεις, στέλνετε mail τόσο στη Γενική της περιοχής σας όσο και σε εμάς. Μέσα στο site μας θα βρείτε τον πλήρη κατάλογο με όλες τις Γενικές με τα αντίστοιχα τηλέφωνα και mails.

 

4) Αλλαγή/ επιστροφή μετά την παραλαβή

Εφόσον μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά είτε μέσω mail για το προϊόν που τελικά επιθυμείτε να αγοράσετε αντί αυτού που έχετε στα χέρια σας, εμείς σας αποστέλλουμε και το νέο και εκείνο που είναι για επιστροφή το δίνετε πίσω στο κούριερ χέρι με χέρι την ώρα που παραλαμβάνετε το νέο προϊόν. Δε χρειάζεται δηλαδή να κάνετε κάτι εσείς αφού ταυτόχρονα σας αφήνει και παραλαμβάνει ο κούριερ, νέα και παλαιά αγορά. Αλλαγές μπορείτε να κάνετε και από το φυσικό μας κατάστημά στο Γαλάτσι χωρίς καμία επιβάρυνση φυσικά, έχοντας το πλεονέκτημα ότι από κοντά μπορείτε να δείτε και να δοκιμάσετε οτιδήποτε θα σας ενδιέφερε. Επίσης σαν καταναλωτής έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την εξ αποστάσεως αγορά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία αποκτήσατε στην κατοχή σας το αγαθό που αγοράσατε. Το δικαίωμά σας υφίσταται εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι στο κουτί του με την απόδειξη και με τις ετικέτες του. Κατά την υπαναχώρηση, μας επιστρέφετε με δικά σας έξοδα το προϊόν με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμείτε και εμείς οφείλουμε κατά την παραλαβή και εφόσον εξεταστεί για την ακεραιότητά του, εντός 14 πάλι ημερών να σας επιστρέψουμε με τον ίδιο τρόπο πληρωμής το ποσόν της αρχικής σας αγοράς στο ακέραιο. Εαν ο τρόπος πληρωμής ήταν αντικαταβολή, σας επιστρέφουμε το ποσόν σε τράπεζα της επιλογής σας. Εάν ο τρόπος πληρωμής ήταν μέσω κάρτας, ακυρώνουμε τη συναλλαγή και σας επιστρέφεται το ποσόν στην κάρτα μέσω τραπέζης. Εαν πληρώσατε μέσω paypal, επιστρέφεται το ποσόν από εμάς στο λογαριασμό σας στο paypal.